Og jo, jo, vi er da hoppet ind i et nyt Är.. Meeeen jeg taler nu mere om, at jeg er hoppet ud pÄ den anden side af specialet. TÊnk! Jeg har afleveret. Signed, sealed, delivered!
AltsĂ„, hvor det fĂžles rart, syret og slet slet ikke til at forstĂ„ đ

Sandheden er, at jeg har vĂŠret helt ‘fĂŠrdig’ efter afleveringen. NĂŠrmest som specialetĂžmmermĂŠnd. Jeg har vĂŠret ramt af hovedpine, trĂŠthed, Ăžmhed, rastlĂžshed og en tilbagevendende tanke om “husker du nu rigtigt?” Jeg har bĂ„de sovet lĂŠnge og til middag, og vĂŠret inde i opgaven for at tjekke, om jeg nu havde glemt eller husket de ting jeg om natten har ligget vĂ„gen over. Og svaret er; jeg har husket det. Jeg har gjort hvad jeg kunne, husket hvad jeg kunne, og det er godt nok. Det skal det vĂŠre.
SÄ jeg skylder en undskyldning for ikke at have kigget herind! Jeg har virkelig, virkelig savnet mit frirum her, men jeg har simpelthen fÞlt mig helt syg og udmattet, og har i bogstaveligste forstand trÊngt til at trÊkke stikket. Min krop kaldte. Min datter kaldte pÄ mit nÊrvÊr.
Men NU er jeg tilbage. Og jeg er lettet, glad og stadig en smule trĂŠt.
Og faktisk mest af alt stolt.
Jeg klapper af mig selv, og jeg ved godt at dĂ©t ikke er noget man normalt gĂžr hĂžjlydt her i lille DK. Men jeg klapper prĂŠcis som min datter klapper af sig selv, nĂ„r hun fĂ„r en klods til at passe i det rigtige hul i sin puttekasse; med en stolthed i blikket og hĂžjthĂŠvet hovede. Jeg er ligeglad med karakter og output (for nu) – jeg er bare vildt, vildt stolt af processen! Stolt af at jeg gjorde det uden mega stress, press eller tvivl. Jeg holdt skruen i vandet, og jeg fik faktisk afleveret en opgave, som jeg synes er sĂ„ fint som jeg kunne. Jeg tror ikke jeg har fĂžlt mig sĂ„ ovenpĂ„ til andre eksaminer nogensinde. Og dĂ©t i sig selv er altsĂ„ virkelig stort for mig. At jeg bevarede roen og overblikket.
Jeg har simpelthen startet en blog, kÞrt en datter (okay, hun er min eneste) ind i vuggestue OG skrevet et speciale!! Uden egentlig at have vildt stress..
Hurra for 2018! Med dén afslutning pÄ 2017, skal det nÊste nok blive et rigtig rigtig godt Är. Det tror jeg pÄ!
Jeg hÄber at I ogsÄ er kommet godt ind i det nye Är?
Kan man flytte, nĂ„r man hedder “Stay”?
Hvad er det med det fĂžrste spadestik?
Stille hjem. Stille base.
Hvor er det stort og vildt og dejligt!
Jeg kender godt til de lidt blandede fĂžlelser nĂ„r man afslutter sĂ„dan en lang process. Jeg selv har siddet med to skriftlige eksaminer her op til 2. januar, men fordi jeg sĂ„ er gĂ„et pĂ„ barsel efter afleveringen af dem, fĂžles det pludselig meget stĂžrre og vildere – ogsĂ„ selvom det bare er endt semester…
KĂŠmpe tillykke med afleveringen đ
Hej Julie. Ih, TAK skal du have! 😄
Det ér da ogsÄ mega stort at afslutte eksaminer op til barsel! IH, tillykke med barsel sÄ?!
AltsĂ„, hvor lyder det bare dejligt at stĂ„ pĂ„ kanten til alt det spĂŠndende.. â€ïž