• Bloglovin
  • Email
  • Instagram
  • SARAH STRANGE

    DIY OG ET LANGSOMMERE LIV?

    • DIY
    • Minimalisme
    • TIPS
    • Om

    Uncategorized · 20. maj, 2018

    Livet er for kort til (#2)

    Der er så meget. Småt som stort. Som man både kan gå op i eller ikke kan. Det vælger man heldigvis helt selv.
    Her er min anden liste (nogensinde) over ting, som jeg finder at livet er for kort til:

    • Dårligt (= tyndt, naturligvis) toiletpapir.
      Ingen forklaring nødvendig, vel?
    • Dårlige (= tynde og små, naturligvis) vatrondeller.
      Efter jeg én gang købte de lidt dyrere tykke vatrondeller, er jeg aldrig vendt tilbage. Én kan faktisk klare ét ansigt, og den aldrig helt gennemblødt eller gennembeskidt. Jeg har ofte lyst til at spørge folk jeg ser have de små flade, om de dog nogensinde har prøvet luksusudgaven. Men jeg stopper mig selv. Bare rolig.
    • At skulle google væggeur/vækkeur.
      Altså. Det er jo utroligt, som jeg altid bliver i tvivl. Det irriterer mig hver gang, at jeg ikke bare kan huske det. Nogen der har en god huskeregel (ud over “HUSK det nu bare”?) Til gengæld er jeg aldrig i tvivl om lægge og ligge. Lægge er nemlig en bevÆgelse og ligge er stIlle. Selv tak for dén huskeregel (og tak til min mor for at give mig den).
    • Mascara som smitter af på øjenlåg. Eller under øjnene.
      Efter mange års søgen har jeg endelig fundet én, som ikke smitter af på mine noget hængende øjenlåg. Og sikke en befrielse, ikke at skulle glo i et spejl så ofte 🙂
    • At pudse vinduer selv. Særligt når man bor på 5. sal.
      Jeg mener det faktisk i bogstaveligste forstand. Med tanke på at pudse vinduer så højt oppe, kan livet meget meget hurtigt blive alt for kort. Sorry. Jeg er lidt højdeskræk.
    • At gå over for rødt.
      Seriølle. Det bliver jo kort, hvis du gør det på et forkert tidspunkt. Ja, jeg bliver ved at være lidt markaber.. (Og ja, jeg har også en lille smule indbygget angst for at gå overfor rødt.)
    • En dårlig kartoffelskræller…
    • …Og i samme (kartoffel)båd; Sløve knive.
      Det t.e.s.t.e.r min tålmodighed.
    • At læse en bog til ende, som man kun læser af pligt.
      Der er så meget godt derude. Så jeg øver mig i, ikke at spilde min tid på noget jeg ikke decideret nyder (når jeg lige har givet den en første chance).
    • Dårlige drinks.
      I sidste udgave af det indlæg skrev jeg dårlig kaffe. Men efter vi var på GT-kursus, er værdien af lækre drinks virkelig gået op for mig.

     

  • COMING UP »

    Tag den lige med ro!

    LÆS OGSÅ

    • Om familie og at være elsket ubetinget.
    • Mandagsskørheder
    • At holde hviledag

    Skriv et svar Annuller svar

    Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

    FØLG OGSÅ MED PÅ INSTAGRAM..

    FØLG @sarah.stay.strange

    sarah.stay.strange

    Bor småt på Nørrebro med min familie. Har for det meste strikkepinde, en kuglepen eller en hammer i hænderne🔨 🏙
    Strik: @nakedknit 👙
    DIY: 👇

    Farver på det sidste 🎨 Farver på det sidste 🎨
    1) sku spørge fra en ven 2) det her er et ærligt f 1) sku spørge fra en ven
2) det her er et ærligt forsøg på at lade være 
Kys
    … at sammenlægge vores tidligere soveværelse med v … at sammenlægge vores tidligere soveværelse med vores køkken, så vi fik ét leverum (kan ikke lide ordet køkkenalrum🥸). Men faktisk var beslutningen meget hurtig og ugennemtænkt; Vores andelsforening skulle have altaner, og pludselig skulle vi flytte hele køkkenet og pakke alt ned, for at de kunne bryde gulvet op og montere altanen. Og da de var i gang, og vi alligevel havde pakket alt i kasser, og havde støv over det hele, tænkte vi; er det nu? Der gik måske 1 uge fra beslutning til at væggen var væltet (tak venner)! Men vi har ikke fortrudt et sekund. Og faktisk er jeg i tvivl om, om vi ville have boet her i dag, hvis ikke det var for dét her rum.. ☀️

#småhjem #livetpåfemte
    Jeg tror, jeg har besluttet hvilken farve, jeg ger Jeg tror, jeg har besluttet hvilken farve, jeg gerne vil male slagbænken.. 💙

#livetpåfemte #slagbænk #småhjem
    Jeg spinder mit hår, som jeg spinder mit garn 🤭 Må Jeg spinder mit hår, som jeg spinder mit garn 🤭 Måske den letteste ‘fletning’, jeg kender 👆 Twist den stramt, twist den loose, og få to vidt forskellige udtryk.

Ps. Okay, jeg spinder ikke mit eget garn (endnu), men eftersigende er det sådan her to-trådet garn spindes / twistes. No wonder jeg har følt et særligt bånd med den her frisure 🤓
    Okay, jeg har faktisk aldrig før lavet stiklinger Okay, jeg har faktisk aldrig før lavet stiklinger ved bare at klippe af og sætte i jorden. Men min svigerfar siger, at det kan lade sig gøre med den duftgeranium, jeg har adopteret, og den slags lette grønne fifs er lige noget for mig og min søndag 🧘🏻‍♀️🌱
.
.
#livetpåfemte #urbangardening #planterior
    Følg..

    KATEGORIER

    • DIY
    • For resten
    • HJEMLIG INSPIRATION
      • Efterår
      • GRØNT HJEM
      • indretning
      • Jul
      • Minimalisme
      • Påske
      • slow fashion
    • Ikke-kategoriseret
    • KLIMA
    • TANKESPIND
      • MORLIV
      • OM AT BLOGGE
      • Store begivenheder
      • TORSDAGSTANKER
    • TIPS
      • BILLIGE TRICKS
      • fredagsfif
      • Tirsdagens tip
      • Ugens genudsendelse
    • Uncategorized
    • Underholdende underholdning
    • weekend mode

    est 2017

    SARAH STRANGE

    ARKIV

    Copyright © 2026 Sarah Strange / Theme by Eclair DesignsGenesis Framework · WordPress · Log in