• Bloglovin
  • Email
  • Instagram
  • SARAH STRANGE

    DIY OG ET LANGSOMMERE LIV?

    • DIY
    • Minimalisme
    • TIPS
    • Om

    fredagsfif · 20. april, 2018

    Fredagsfif med sol på næsen

    Altså, hvor har det været nogle gode dage med den sol. Dig og mig, sol. Vi er gode venner. Du gør mig godt. Gør mig mere produktiv og samtidig mere afslappet. Mere glad i låget. Og så elsker jeg følelsen af, at have været ude i en hel dag.
    Jeg har dog været inde til møder lige indtil nu. Men ALTSÅ, hvor skal jeg bare hoppe på den cykel ASAP, og holder weekend udenfor 🙂

    Derfor håber jeg, at weekenden kommer til at bringe af lidt af hvert med sig. Både afslapning og produktivitet. I en god blanding 🙂

    Mine fredagsfif i dag lyder således:

    • Grill i en have eller en park. Vi har tænkt os at gøre netop dét i eftermiddag og aften. (Ja, man er vel børnefamilie og skal hjemad ved 19-tiden for at putte 😉 ) Så tidligt i gang, for at få det mest ud af den her dag! Jeg tænker noget med kartoffelsalat af nye kartofler?
    • Se ‘Petra får en baby‘. Faktisk har jeg kun zappet forbi Petras tidligere programmer. Men det her. Dét skal ikke gå min næse forbi. Det første afsnit er på DRTV nu. Og jeg glææder mig til næste episode, siger jeg bare.
    • IS. Dét skal der til. Det er gået op for mig, at jeg – selvom jeg er is-elsker til op over begge ører – har glippet en masse ‘must taste’s’ af is. Social Foodies, Ismageriet og Østerberg har jeg eksempelvis aldrig smagt. Indtil nu er jeg mega fan af Olufs og istid. Men går altså heller ikke i vejen for en magnum (double caramel) eller den billige mars-is fra Flying Tiger. Haha. Is skal der i hvertfald spises!
      Og så sig mig lige, hvis der er flere alt for nice is, jeg er gået glip af?! Det går jo ikke!
    • Rydde op. Igen, igen. Det gik i stå for mig. Men NU har jeg taget en tørn her til morgen, og solen giver mig blod på tanden. Desuden er der varslet loppemarked i vores gård i maj. Så dér vil jeg bare så gerne være færdig til. Jeg tænker at tiden er kommet til at sortere personlige papirer. Og badeværelset – igen.
    • Købe forårsblomster. Der er nok ingen vej uden om. Jeg kan ikke holde mig tilbage. Hvad man ikke har i en altan, må man have i lejligheden 🙂

    Og smut så ud i det vejr (siger jeg til mig selv)  – jeg vil i hvertfald gøre alt for, at min computertid bliver mindst muligt 🙂
    Vi skrives, eller ses til en is.

    RIGTIG god weekend!

  • COMING UP »

    Tirsdagens tip til tiden

    LÆS OGSÅ

    • En afslapningsliste til en efterårsweekend
    • Fredagsfif og solstrålekonfetti
    • Fredagsfif på en lørdag. Ja, det sejler.

    Skriv et svar Annuller svar

    Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

    FØLG OGSÅ MED PÅ INSTAGRAM..

    FØLG @sarah.stay.strange

    sarah.stay.strange

    Bor småt på Nørrebro med min familie. Har for det meste strikkepinde, en kuglepen eller en hammer i hænderne🔨 🏙
    Strik: @nakedknit 👙
    DIY: 👇

    Farver på det sidste 🎨 Farver på det sidste 🎨
    1) sku spørge fra en ven 2) det her er et ærligt f 1) sku spørge fra en ven
2) det her er et ærligt forsøg på at lade være 
Kys
    … at sammenlægge vores tidligere soveværelse med v … at sammenlægge vores tidligere soveværelse med vores køkken, så vi fik ét leverum (kan ikke lide ordet køkkenalrum🥸). Men faktisk var beslutningen meget hurtig og ugennemtænkt; Vores andelsforening skulle have altaner, og pludselig skulle vi flytte hele køkkenet og pakke alt ned, for at de kunne bryde gulvet op og montere altanen. Og da de var i gang, og vi alligevel havde pakket alt i kasser, og havde støv over det hele, tænkte vi; er det nu? Der gik måske 1 uge fra beslutning til at væggen var væltet (tak venner)! Men vi har ikke fortrudt et sekund. Og faktisk er jeg i tvivl om, om vi ville have boet her i dag, hvis ikke det var for dét her rum.. ☀️

#småhjem #livetpåfemte
    Jeg tror, jeg har besluttet hvilken farve, jeg ger Jeg tror, jeg har besluttet hvilken farve, jeg gerne vil male slagbænken.. 💙

#livetpåfemte #slagbænk #småhjem
    Jeg spinder mit hår, som jeg spinder mit garn 🤭 Må Jeg spinder mit hår, som jeg spinder mit garn 🤭 Måske den letteste ‘fletning’, jeg kender 👆 Twist den stramt, twist den loose, og få to vidt forskellige udtryk.

Ps. Okay, jeg spinder ikke mit eget garn (endnu), men eftersigende er det sådan her to-trådet garn spindes / twistes. No wonder jeg har følt et særligt bånd med den her frisure 🤓
    Okay, jeg har faktisk aldrig før lavet stiklinger Okay, jeg har faktisk aldrig før lavet stiklinger ved bare at klippe af og sætte i jorden. Men min svigerfar siger, at det kan lade sig gøre med den duftgeranium, jeg har adopteret, og den slags lette grønne fifs er lige noget for mig og min søndag 🧘🏻‍♀️🌱
.
.
#livetpåfemte #urbangardening #planterior
    Følg..

    KATEGORIER

    • DIY
    • For resten
    • HJEMLIG INSPIRATION
      • Efterår
      • GRØNT HJEM
      • indretning
      • Jul
      • Minimalisme
      • Påske
      • slow fashion
    • Ikke-kategoriseret
    • KLIMA
    • TANKESPIND
      • MORLIV
      • OM AT BLOGGE
      • Store begivenheder
      • TORSDAGSTANKER
    • TIPS
      • BILLIGE TRICKS
      • fredagsfif
      • Tirsdagens tip
      • Ugens genudsendelse
    • Uncategorized
    • Underholdende underholdning
    • weekend mode

    est 2017

    SARAH STRANGE

    ARKIV

    Copyright © 2026 Sarah Strange / Theme by Eclair DesignsGenesis Framework · WordPress · Log in