• Bloglovin
  • Email
  • Instagram
  • SARAH STRANGE

    DIY OG ET LANGSOMMERE LIV?

    • DIY
    • Minimalisme
    • TIPS
    • Om

    BILLIGE TRICKS, DIY · 25. juni, 2018

    Mandagens “bedrift”: Urtepotteskjuler som køkkenopbevaring

    Glædelig mandag!

    Sikke en uge jeg går i møde – og oven på hvilken weekend?

    Jeg talte i telefon med noget familie i dag, og pludselig gik det op for mig, at det er denne uge jeg har inviteret huset fuld af gæster til min “hurra-jeg-er-færdig-fest“. Ha, jeg fik et lille øjeblik sved på panden. Mest fordi jeg endnu ikke aner, hvad vi skal spise..
    Nåh, men tilbage til at svælge lidt ved weekenden: Jeg har været så produktiv og så afslappet på én gang. En svær balance, som jeg faktisk vågnede, og var helt høj på i morges 🙂
    I dag er produktiviteten fortsat.. nogenlunde i hvertfald… og for ligesom at forsøge at bevare den gode stime, vil jeg da dokumentere det her. Hvis du ikke har taget et billede af det, er det ikke sket, der det ikke sådan man siger? Min bedrift i dag er, at jeg langt om længe har fået flyttet en skrue i væggen fra ét hul til et andet, så jeg kan få hængt min urtepotte-grydeskesholder op. Ja, det lyder måske ikke af så meget, men små ting er nogle gange dét der bliver forsømt længst. Sådan har jeg det i al fald. Og dette var sådan en ting, som har stået på min to-do i måneder. Og nu skete det. YAY. Man må tage de sejre, man kan få 🙂

    Egentlig havde jeg tænkt dette som et tirsdagens tip, eller et DIY, men jeg synes faktisk ikke rigtig at det kan kvalificere sig selv som DIY. Jeg mener; jeg har jo bare hængt en urtepotteskjuler op – og brugt den til grydeskeer?
    Og et tip ved jeg heller ikke om det er.. Men måske alligevel lidt: Måske et lidt generelt tip om, at urtepotteskjulere (den slags der kan hænges på væggen i særdeleshed) kan bruges til alt muligt andet end netop urter 🙂

    Her er et par billeder af dagens “bedrift”:

    Ja, og man kan se mig i den store grydeske, og et da også et par pletter på væggen, hvis man kigger godt efter. På det første billede har jeg endda lige så smooth pillet den orange saks og røde dejskraber ud af krukken. Det er jo ikke så “gram”. Hvor er det dog svært: balancegangen mellem gerne at ville vise noget flot (fordi, hvem synes ikke flot er rart at kigge på) og noget “ægte” og “ærligt” som ikke er for poleret. Men det er nok noget jeg skal skrive om i et helt indlæg for sig..

    Urtepotteskjuleren er i øvrigt købt i Føtex for et års tid siden..

    Rigtig god mandag til jer!

    Kærligst S

    Husk, at du er velkommen til  at følge mig på Instagram eller Bloglovin’, hvis du har lyst.

  • COMING UP »

    Ugens opdagelse

    LÆS OGSÅ

    • DIY: Madplan – uge efter uge
    • DIY: Viskestykke-/Håndklædeholder
    • Tirsdagens tip til let (hjemmelavet) opbevaring

    Skriv et svar Annuller svar

    Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

    FØLG OGSÅ MED PÅ INSTAGRAM..

    FØLG @sarah.stay.strange

    sarah.stay.strange

    Bor småt på Nørrebro med min familie. Har for det meste strikkepinde, en kuglepen eller en hammer i hænderne🔨 🏙
    Strik: @nakedknit 👙
    DIY: 👇

    Farver på det sidste 🎨 Farver på det sidste 🎨
    1) sku spørge fra en ven 2) det her er et ærligt f 1) sku spørge fra en ven
2) det her er et ærligt forsøg på at lade være 
Kys
    … at sammenlægge vores tidligere soveværelse med v … at sammenlægge vores tidligere soveværelse med vores køkken, så vi fik ét leverum (kan ikke lide ordet køkkenalrum🥸). Men faktisk var beslutningen meget hurtig og ugennemtænkt; Vores andelsforening skulle have altaner, og pludselig skulle vi flytte hele køkkenet og pakke alt ned, for at de kunne bryde gulvet op og montere altanen. Og da de var i gang, og vi alligevel havde pakket alt i kasser, og havde støv over det hele, tænkte vi; er det nu? Der gik måske 1 uge fra beslutning til at væggen var væltet (tak venner)! Men vi har ikke fortrudt et sekund. Og faktisk er jeg i tvivl om, om vi ville have boet her i dag, hvis ikke det var for dét her rum.. ☀️

#småhjem #livetpåfemte
    Jeg tror, jeg har besluttet hvilken farve, jeg ger Jeg tror, jeg har besluttet hvilken farve, jeg gerne vil male slagbænken.. 💙

#livetpåfemte #slagbænk #småhjem
    Jeg spinder mit hår, som jeg spinder mit garn 🤭 Må Jeg spinder mit hår, som jeg spinder mit garn 🤭 Måske den letteste ‘fletning’, jeg kender 👆 Twist den stramt, twist den loose, og få to vidt forskellige udtryk.

Ps. Okay, jeg spinder ikke mit eget garn (endnu), men eftersigende er det sådan her to-trådet garn spindes / twistes. No wonder jeg har følt et særligt bånd med den her frisure 🤓
    Okay, jeg har faktisk aldrig før lavet stiklinger Okay, jeg har faktisk aldrig før lavet stiklinger ved bare at klippe af og sætte i jorden. Men min svigerfar siger, at det kan lade sig gøre med den duftgeranium, jeg har adopteret, og den slags lette grønne fifs er lige noget for mig og min søndag 🧘🏻‍♀️🌱
.
.
#livetpåfemte #urbangardening #planterior
    Følg..

    KATEGORIER

    • DIY
    • For resten
    • HJEMLIG INSPIRATION
      • Efterår
      • GRØNT HJEM
      • indretning
      • Jul
      • Minimalisme
      • Påske
      • slow fashion
    • Ikke-kategoriseret
    • KLIMA
    • TANKESPIND
      • MORLIV
      • OM AT BLOGGE
      • Store begivenheder
      • TORSDAGSTANKER
    • TIPS
      • BILLIGE TRICKS
      • fredagsfif
      • Tirsdagens tip
      • Ugens genudsendelse
    • Uncategorized
    • Underholdende underholdning
    • weekend mode

    est 2017

    SARAH STRANGE

    ARKIV

    Copyright © 2026 Sarah Strange / Theme by Eclair DesignsGenesis Framework · WordPress · Log in